miercuri, 7 noiembrie 2012

Vand sticker bomb auto


Vand colant auto STICKER BOMB diverse modele

Pentru comenzi lasati un commentariu mai jos sau aveti numarul de telefon.
Contact: (0755) 301655
Produse

Stickerbomb Monsters - Pret: 120 RON


 


Stickerbomb Letters - Pret: 120 RON






Stickerbomb 2 - Pret: 130 RON






Stickerbomb - Pret: 120 RON



Pentru ca aceste stickerbomb sa reziste la intemperii pe capota, jante auto, sau orice fel de suprafata dupa ce sunt lipite trebuiesc date cu lac.
Livrare:
Romania - Poșta Română - Coletarie - 12,00 RON
Brasov - Predare personală;
Timp de livrare: 1-2 zile


Mai jos aveti modele cu ce puteti face cu sticker bomb:

 
 
 
 
 
 


40 de comentarii:

  1. Salut ma intereseaza sa dau si eu comanda cum as putea sa iau legatura cu tn ??? Acesta este id'ul meu nicoara.michael

    RăspundețiȘtergere
  2. Un numar de telefon ai putea sa imi lasi ????

    RăspundețiȘtergere
  3. Te-am adaugat pe messenger vorbim acolo.

    Stima.

    RăspundețiȘtergere
  4. Salu.vreau si eu pt o capota....la un golf4! Ai pagina de facebook sa vbim?

    RăspundețiȘtergere
  5. Salutare, nu stiu daca avem marime asa mare, eventual iei mai multe parti si le lipesti. Sa imi lasi te rog o masura la capota de golf 4 si discutam pe urma.

    Cu stima,
    Denis.

    RăspundețiȘtergere
  6. salut imi poto da niste dimensiuni in cm.
    daca vreau sa cumpar cum facem??

    RăspundețiȘtergere
  7. salut imi poti da niste dimensiuni in cm.
    daca vreau sa cumpar com facem??

    RăspundețiȘtergere
  8. Salut, ma intereseaza si pe mine 2 bucati a4, cum facem? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Salut, ma intereseaza si pe mine 2 bucati a4, cum facem? :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut.m-ar interesa sa comand 2 bucati....idul meu de mess e bmw_mpower870@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  11. salut...m-ar interesa urgent 2 mp si una A3...mailul meu este kiki_kiki115@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  12. vreau un a3 , sunt din brasov .. suna-ma : 0762650742

    RăspundețiȘtergere
  13. salut m-ar interesa si pe mine un model in care ai si firma Monster,vreau sa imi pun pe care la o motocicleta de cross.as vrea doua foi A3.sunt din bucuresti.

    RăspundețiȘtergere
  14. salut...m-ar interesa doua coli A3,sunt din bucuresti si as vrea sa imi pun pe o motocicleta de cross.as vrea ceva cu firma monster si cu DC .mailu meu e dumitrescualexandru31@yahoo.com poate imi poti trimite niste modele cat mai repede.ms mult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salutare, nu mai am pe A3. Aduc doar carti cu sticker bomb. Daca sunteti interesat aveti numarul meu de telefon mai sus.

      Ștergere
  15. Salutare,as vreau si eu o foaie A3 cum facem?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salutare, nu mai am pe A3. Aduc doar carti cu sticker bomb. Daca sunteti interesat aveti numarul meu de telefon mai sus.

      Ștergere
  16. Salutare m-ar interesa o foaie A3 cum facem sa luam legatura?

    RăspundețiȘtergere
  17. salut sunt din Brasov as vreau si eu o foaie A3 daca inca se mai poate! cum luam legatura?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salutare, nu mai am pe A3. Aduc doar carti cu sticker bomb. Daca sunteti interesat aveti numarul meu de telefon mai sus.

      Ștergere
  18. salut vreau si eu 2 coli a 4.cum facem?

    RăspundețiȘtergere
  19. Salut , mai ai stickerbomb2 pe stoc?

    RăspundețiȘtergere
  20. Salut , mai ai stickerbomb 2 pe stoc?

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna,as dori A3 daca mai ai pe stoc?

    RăspundețiȘtergere
  22. Salut ,as vrea si eu un StickerBomb carte .Cum facem? uite id-ul meu bbbughy96@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  23. Salut as vrea si eu cartea StickerBomb,imi poti da mia multe detali ? uite id-ul meu bbbughy96@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  24. Baga "traxl.samp" pe mess sa vorbim. Am nevoie de mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  25. Bună ziua, mai este valabil anunțul pentru Stickerbomb Letters?

    RăspundețiȘtergere
  26. M-a intereseaza stickerbomb 2 ! Mai este anuntul de actualitate?

    RăspundețiȘtergere
  27. M-a intereseaza stickerbomb 2 ! Mai este de actualitate anuntul?

    RăspundețiȘtergere
  28. Da avem, aveti numarul de telefon pentru comanda.

    RăspundețiȘtergere
  29. mai aveti stickerbomb 2 sau stickerbomb ?

    RăspundețiȘtergere
  30. ce suprafata se acopera cu o singura carte ?

    RăspundețiȘtergere
  31. Salut , vreau si eu sa cumpar sticker bomb 2 si voiam sa stiu daca se mai poate caci vad ca postul e de acum 2 ani . mersi .

    RăspundețiȘtergere
  32. Salut! mai ai Stickerbomb?

    RăspundețiȘtergere